Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

November favourites 2014

Σήμερα εγκαινιάζουμε μια καινούργια στήλη, τα STUFF, και πιο συγκεκριμένα τα favourites. Σε αυτή την στήλη θα βλέπετε τα αγαπημένα μου, είτε είναι προϊόντα είτε είναι αντικείμενα είτε είναι τραγούδια, βίντεο, και πάει λέγοντας! Οτιδήποτε αγάπησα!


Οι καινούργιες μου πυτζάμες! Είναι από τα OYSHO και είναι ΑΠΙΘΑΝΕΣ. Ζεστές, άνετες, τύπου φλις αλλά πιο λούτρινο και σε διάφορα χρώματα και σχέδια για να είσαι so fluffy I'm gonna die, που λένε και στο χωριό μου. Αν είσαι κρυουλιάρα θα τις λατρέψεις. Αν πάλι κρυώνεις πιο πολύ πάνω ή πιο πολύ κάτω, μπορείς να πάρεις το αντίστοιχο και να το συνδυάσεις με κάτι άλλο από την σειρά, λιγότερο ζεστό. Είναι όλα πανέμορφαααααα!


Αυτές είναι οι μάσκες που αγάπησα πιο πολύ αυτόν τον μήνα και είναι πολύ πολύ καλές! Η μία είναι detoxifying και μοιάζει κάπως έτσι και η άλλη είναι purifying και σου αφήνει λεία την επιδερμίδα, τις χρησιμοποιώ ανάλογα τα κέφια και τις ανάγκες. Μπορείς να τις αγοράσεις εδώ.


Απλά υπέροχη πατέντα. Δεν ξέρω ποιος το σκέφτηκε αλλά τον ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου. Με την πάνω μεριά (όπως βλέπεις στην φωτογραφία) χτενίζω τα φρύδια μου και με την κάτω τις βλεφαρίδες. Είναι από την oriflame.


Καταπληκτική κρέμα ματιών. Ειδικότητά της η μείωση των μαύρων κύκλων και του πρηξίματος. Επειδή το δοκίμασα, θα σου πω το εξής. Δεν κάνει θαύματα από μόνη της! Με φυσιολογικές ώρες ύπνου βλέπεις σημαντική διαφορά. Αν κοιμάσαι απελπιστικά αργά και ξυπνάς απελπιστικά αργότερα κτλ, δεεεεν θα σε βοηθήσει, δοκίμασε concealer καλύτερα! Αλλά αν κοιμάσαι σχετικά καλά και πίνεις και πολύ νερό, θα την βοηθήσεις να αναπτύξει το ταλέντο της και να κάνει θαύματα στα μάτια σου!


Ξέεεεερω... "ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ". Μα γιατί είναι τόοοσο γλυκούλι! Το αγόρασα στην δεύτερη ή την τρίτη φορά που μπήκα στα Disney Stores στην Βερόνα, άρα καταλαβαίνεις ότι είτε το σκέφτηκα καλά είτε απλά δεν άντεξα. Είναι τα τρία μπιζέλια από το Toy Story 3, φρέσκαρε την μνήμη σου εδώ.


Αχχχ... Θες το Halloween, θες ότι είμαι κολλημένη με τον Pumpkin King, αυτό το υπέροχο εύρημα έκανε το ταξιδάκι του Βερόνα-Αθήνα και θα μείνει όλο τον χρόνο στο δωμάτιό μου!


ΟΚ, αυτή η κάμερα μπορεί να μην είναι δική μου αλλά είναι από τα αγαπημένα μου αντικείμενα αυτόν τον μήνα. Την έκανα δώρο στο boyfriend για τα γενέθλιά του και  πρόσφατα εμφανίσαμε το πρώτο φιλμ και έχω ενθουσιαστεί! Περιστρέφεται και τραβάει φωτογραφίες 360 μοίρες! Λέγεται spinner 360 και μπορείς να την ψαχουλέψεις εδώ.


Αγαπημένη εταιρεία και για τα μανώ της, από εδώ το μόνο χρώμα που φορέθηκε στα νύχια μου τον Νοέμβρη. Ξανά και ξανά αυτό το μωβομπορντώ χρώμα βασίλευε στα δάχτυλά μου και μου έφτιαχνε την διάθεση. Σε καμία περίπτωση δεν κρατάει από μόνο του 2 εβδομάδες όπως λέγανε οι πωλήτριες σε όποιον έμπαινε στο κατάστημα, αλλά για 1 βδομαδούλα στέκεται αγέρωχο. Βρες το εδώ.


Αυτό εδώ το πανέμορφο παλιακό κουτί δεν μπορείς να το βρεις κάπου γιατί μου το έκανε δώρο η κολλητή μου η Ναταλία η οποία το βρήκε σε μία αγορά στο Παρίσι. Μπορείς όμως να το θαυμάσεις και να ψάξεις να βρεις κάτι αντίστοιχο, αν σου αρέσει.


Αααααααααααα!!! Αν αγαπάς τα αυτοκόλλητα και το φαΐ όσο εγώ... Έχεις μείνει κόκαλο. Είναι από τα Imaginarium αλλά είναι και αυτά από Ιταλία οπότε δεν ξέρω αν θα τα βρεις στην Ελλάδα. 


Αυτό το δίδυμο με έσωσε αυτόν τον μήνα. Χρειάστηκε να περάσω αρκετές ώρες μέσα στο ΚΤΕΛ οπότε καταλαβαίνεις...


Έχει την μυρωδιά της μπουγάδας, όπως την αποκαλώ, και είμαι πολύ ευχαριστημένη! Πρώτη φορά χρησιμοποιώ Rexona και thumbs up.


Δεν τα έχω βγάλει από πάνω μου. Στην αρχή αγόρασα ένα, το δοκίμασα και κάπου εκεί ήταν η αρχή της καταστροφής μου. Πήρα όλες τις αποχρώσεις που μου άρεσαν και απλά δεν χρησιμοποιώ ΚΑΝΕΝΑ άλλο κραγιόν στα χείλη μου. Έχει απίστευτη διάρκεια, η εφαρμογή του είναι πανεύκολη και ακριβής χάρη στο πινέλο του και μπορείς είτε να το φορέσεις ματ είναι να του δώσεις μια λαμπερή διάσταση με το διαφανές lipgloss (βλ. αριστερά). Πω, θα μπορούσα να μιλάω για μέρες για τα κραγιόν της ΚΙΚΟ, πόσο μάλλον για τα συγκεκριμένα. Χάζεψέ τα εδώ, για να ησυχάσω.


Πανάρχαια αγορά, είναι η κοτλέ κασετίνα από τα Harrods και χωράει αρκετά από τα στυλό μου. Είναι η χειμωνιάτικη κασετίνα μου.


Γενικά ο συνδυασμός πράσινο τσάι και κάτι άλλο φορέθηκε πολύ τον Νοέμβρη αλλά ο συγκεκριμένος συνδυασμός αγαπήθηκε περισσότερο. Πέρα από την πλούσια και δυνατή του γεύση, μοσχομυρίζει ο τόπος!


Ναι, καλά βλέπεις, η κούπα μου φοράει χριστουγεννιάτικο πουλόβερ. Είναι πανέμορφη, σε προστατεύει από τη ζέστη του περιεχομένου της και κοστίζει μόλις 1,99 ευρώ. 


Η πάρα πολύ καλή και πολυχρησιμοποιημένη -όπως βλέπεις- κρέμα χεριών της oriflame σε συνδυασμό με τα ειδικά γαντάκια της είναι η γιατρειά στα ξηρά και σκασμένα σου χέρια. Βάζεις κρέμα, φοράς τα γάντια και είσαι έτοιμη για ύπνο. Η κρέμα όλο το βράδυ θα κάνει τα μαγικά της και την επόμενη θα είσαι είτε καλύτερα είτε εντελώς καλά. Εναλλακτικά, αν είναι να βγεις από το σπίτι και δεν θες να κυκλοφορείς έτσι σαν σωστό weirdo, το κάνεις για όση ώρα έχεις/θες και μετά συνεχίζεις την ζωή σου.


Ναι, παραμύθια... Με κάποιους αναγνώστες θα ταυτιστώ, με άλλους όχι, αλλά τα λατρεύω. Από πάντα και για πάντα. Αυτή την περίοδο διαβάζω αυτήν την πανάρχαια έκδοση της Disney και έχω τον Πήτερ Παν, την Χιονάτη και τους Εφτά νάνους, τον Ντάμπο το Ελεφαντάκι, τον Μόγλη και άλλο ένα το οποίο δεν μου έρχεται τώρα.


Τέλος, ένα ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ κανάλι στο youtube... The Sacconejolys. Είναι μια οικογένεια Ιρλανδών που ζουν στην Αγγλία και καταγράφουν την καθημερινότητά τους σε βίντεο. Αν αγαπάς τα παιδιά και είσαι γενικά εξοικειωμένος με την ιδέα ότι υπάρχουν άνθρωποι που ανεβάζουν την ζωή τους στο διαδίκτυο... ΘΑ ΤΟ ΛΑΤΡΕΨΕΙΣ. Επίσης αν ασχολείσαι με παιδιά ή έχεις τα δικά σου, έχουν και διάφορες ενδιαφέρουσες συμβουλές και έξυπνες λύσεις. Βρες τους εδώ και κάνε γρήγορα εγγραφή!


Αυτά από εμένα!

Να σας ενημερώσω ότι από την 1η του Δεκέμβρη και μέχρι να τελειώσουν οι γιορτές θα τα λέμε κάθε Δευτέρα και Παρασκευή με ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ POSTS!

Όπως πάντα περιμένω τα σχόλια και την βοήθειά σας να μεγαλώσουμε την παρέα.

Θα με βρείτε στο instagram, το twitter και το pintrest ως thehowseproject. Follow me dudez.


Φιλί,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου