Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

CARNIVAL attacks. Brainstorming for carnival costumes.




Γενικά, οι απόκριες είναι η επόμενη αγαπημένη μου εποχή μετά τα Χριστούγεννα. Ξέρω, ξέρω, δεν σου το έχω δώσει να το καταλάβεις αλλά είναι. Μία που το τριώδιο άνοιξε μέσα στην εξεταστική, μία που δεν βρήκα πολλά πάρτι να πάω αφότου τελείωσε η εξεταστική... Δεν δημιούργησα πολύ φέτος!

Επειδή, όμως, είναι οι τελευταίες μέρες των Αποκριών, όλο και κάτι θα ντυθώ, όλο και σε κάποιο πάρτι θα πάω. Φέτος δυσκολεύτηκα πολύ με την στολή μου. Για την ακρίβεια δυσκολεύτηκα να βρω ΤΙ θα ντυθώ. Πάλι καλά, υπάρχουν και τα θεματικά πάρτι και σου δίνουν μια κατεύθυνση... 

Αν δεν θα πας σε θεματικό πάρτι όμως, σου έχω μερικές ιδέες!

1. Ντύσου ο αγαπημένος σου ήρωας!
Για να είμαι δίκαιη με τους υπόλοιπους αγαπημένους μου ήρωες, ο Jocker και ο Τρελοκαπελάς είναι δύο από τους αγαπημένους μου!

Jocker




Για τον Jocker χρησιμοποίησα τα δικά μου μαλλιά, τα έπλεξα, τα έλυσα, έβαλα αρκετό τζελ για να πλησιάσω το λιγδιάρικο στυλ του Jocker και τα έδεσα χαμηλά με ένα λαστιχάκι και έκρυψα την κοτσίδα μέσα στο πουκάμισο.






Για τα ρούχα, δανείστηκα το πουκάμισο και το σακάκι του αδερφού μου και την γραβάτα του μπαμπά. Το γιλέκο, το παντελόνι και τα παπούτσια είναι δικά μου.



Για να ολοκληρωθεί το στυλ, ήθελε τραπουλόχαρτο Jocker γιατί "All right, so listen. Why don't you give me a call when you want to start taking things a little more seriously? Here's my card." και ένα μαχαίρι γιατί: "You wanna know how I got these scars? My father, was a drinker, and a fiend. And one night, he goes off crazier than usual. Mommy gets the kitchen knife to defend herself. He doesn't like that. Not. One. Bit. So, me watching, he takes the knife to her, laughing while he does it. He turns to me and says, "Why so serious?" Comes at me with the knife. "WHY SO SERIOUS?" He sticks the blade in my mouth... "Let's put a smile on that face." And... Why so serious?" .


The Mad Hatter

Για τον Τρελοκαπελά από την Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων, χρησιμοποίησα πάλι χρώματα από τα Jumbo και δικά μου καλλυντικά. Αυτή την φορά χρειάστηκε να αγοράσω περούκα όμως!








Για τα ρούχα, ο Καπελάς είναι πολύ εύκολος, δεν χρειάζεται να βρεις ολόιδια ρούχα, μπορείς να παίξεις! Το μυστικό είναι να βάλεις πολλά χρώματα και να θυμάσαι ότι ο τύπος φτιάχνει καπέλα και είναι τρελός. Έντυσα ένα τεράστιο καπέλο που αγόρασα, δανείστηκα και ένα λαγουδάκι και κρέμασα από τις τσέπες του σακακιού διάφορα κουρέλια, κορδέλες και μια μεζούρα. Η αγαπημένη μου πινελιά είναι η σειρά που έφτιαξα με τις κλωστές. Έδεσα όλες τα κουβάρια με τις κλωστές μαζί με μια κορδέλα και την κρέμασα διαγώνια γύρω μου.









2. Ντύσου η αγαπημένη σου σειρά / κάτι δημοφιλές.
Αυτά τα δύο τα έβαλα μαζί γιατί στην συγκεκριμένη περίπτωση κολλούσαν. Αν η αγαπημένη σου σειρά δεν είναι δημοφιλής ή αν κάτι δημοφιλές δεν είναι απαραίτητα και αγαπημένο σου, μπορείς να ντυθείς κάτι από αυτά.

Εδώ διαλέξαμε μια καταπληκτική στολή που μπορείς να πεις ότι είναι η απόλυτη στολή για ζευγάρι... ΔΕΝ. :-P Τους πρωταγωνιστές του Breaking Bad, Walter White και Jesse Pinkman.

O Jesse ήθελε yo ρούχα, στην δική μου περίπτωση απλά αντρικά ρούχα που σίγουρα θα μου ήταν φαρδιά. Φορούσα αντρικό φαρδύ τζιν, αντρικά παπούτσια, ένα τεράστιο φούτερ και σκούφο. Για να είμαι πιο πειστική, στην αρχή του πάρτι φορούσα κίτρινο αδιάβροχο πάνω κάτω και μάσκα, που ήταν η στολή εργασίας τους.
Ο Walter ήθελα βρακί άσπρο πατροπαράδοτο, πράσινο πουκάμισο και φανέλα, γυαλί, καπέλο και καράφλα. Έτοιμος!
Η κορύφωση του συγκεκριμένου κουστουμιού ήταν και η υποτιθέμενη meth που φτιάξαμε με ζάχαρη, χρώμα και νερό. 







3. Ντύσου κάτι κλασσικό και καλό. Και ομαδικό! Γιατί όχι;
Με τις φίλες μου, αποφασίσαμε στο πρώτο έτος να ντυθούμε μίμοι! Και είμαστε το καταλληλότερο παράδειγμα για να σου αποδείξω ότι μπορείς να ντυθείς κάτι ίδιο με κάποιον αλλά ταυτόχρονα να είσαι διαφορετικός!







4. Ντύσου κάτι εύκολο και γρήγορο. 
Ντρρρρέπομαι για αυτή την φωτογραφία ΠΑΡΑ πολύ αλλά δεν είχα καλύτερη. Τουρίστας! Τι πιο εύκολο; Καπελάκι, πλεξουδίτσες (αν έχεις μακριά μαλλιά), χαϊμαλιά στο λαιμό, χαϊμαλιά στα χέρια, πουκάμισο, βερμούδα, κάλτσα με σανδάλι, τσάντα στην πλάτη, φωτογραφική στον λαιμό και μπυρίτσα.






Εσύ τι θα ντυθείς φέτος; Άντε, πες καμιά ιδέα!

Αν σε βοήθησα ή σε ενέπνευσα κάπως, στείλε φωτό να σε καμαρώσω.

Καλά να περνάαααμεεε 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου