Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

How are you? Have you heard about the GIVEAWAY? | CLOSED

Εύχομαι όλες και όλοι σας να είχατε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο, είτε περιείχε δουλειά, διάβασμα ή τρέξιμο. Σίγουρα υπήρξαν όμορφες στιγμές (τουλάχιστον μία) και αυτές πρέπει να σκέφτεστε το Κυριακάτικο βράδυ σου...

Πριν προχωρήσω στον διαγωνισμό -που μας καίει- θα ήθελα να σας πω να προσέχετε πολύ πολύ με την σκόνη που υπάρχει στην ατμόσφαιρα. Χωθείτε κάτω από μια κουβερτούλα στο σπίτι και μην το κουνήσετε από κει!

Ο διαγωνισμός:


Οι κανόνες του διαγωνισμού είναι απλοί. Για να κερδίσεις:

1. Κάνεις like στην σελίδα του the howse project στο facebook εδώ.

2. Κάνεις tag τον εαυτό σου σε αυτή την φωτογραφία που είναι καρφιτσωμένη πάνω πάνω στην σελίδα.

3. Γράφεις σχόλιο κάτω από την φωτογραφία κάνοντας tag από έναν μέχρι όσους φίλους θες.

Ο διαγωνισμός ξεκινάει σήμερα 1.2.2015 και λήγει στις 15.2.2015.

Τα δώρα:
Τα δώρα που αποφάσισα να σας δώσω είναι, και πάλι, πολυαγαπημένα μου προϊόντα και είναι από το The Body Shop. Το Facial Massager και η Seaweed Ionic Clay Mask μιας χρήσης για να την δοκιμάσεις.

Το Facial Massager, το χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ πριν βάλω την κρέμα μου. Με τις κινήσεις που αναγράφονται στις οδηγίες, αιματώνω την επιδερμίδα μου ώστε να απορροφήσει γρήγορα αλλά και σε βάθος την κρέμα.



Η Seaweed Ionic Clay Mask είναι μια μάσκα που σώζει το δέρμα μου κάθε φορά. Όταν το δέρμα μου περνάει δύσκολα, είναι λιπαρό, θαμπό και έχει σπυράκια, κάνω την μάσκα και μόλις την βγάλω... το δέρμα μου είναι τελείως διαφορετικό. ΑΛΗΘΕΙΑ! Καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα, τόσο που το νιώθεις να συμβαίνει στο πρόσωπό σου όσο η μάσκα δουλεύει.
Την εφαρμόζω σε όλο το πρόσωπο επειδή η περιοχή Τ μου είναι μικτή προς λιπαρή και το υπόλοιπο πρόσωπό μου είναι κανονικό. Αν το πρόσωπό σου είναι μικτό προς λιπαρό στην περιοχή Τ αλλά το υπόλοιπο είναι προς ξηρό, καλύτερα θα είναι να την εφαρμόζεις στην περιοχή Τ. Αφού την εφαρμόσεις, περιμένεις να στεγνώσει και ξεπλένεις. Αλλά αυτά θα τα ξαναπούμε σε άλλο post. ;)



Καλή τύχη σε όλες και όλους 

Φιλί,
Αναστασία 


ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου