Παρασκευή 10 Απριλίου 2015

HOW: DIY Easter Bunny Nails


Αααυτό το λαγουδάκι είναι ένα από τα αγαπημένα μου σχέδια για τα νύχια! Όχι για κάθε εποχή αλλά για το Πάσχα μου αρέσει πολύ. Και επειδή έχω ακούσει πολλά θετικά σχόλια, ήθελα να σου δείξω πώς να τα φτιάξεις κι εσύ!




Βήμα 1ο. Αφού έχεις περιποιηθεί κατάλληλα τα νύχια σου, περνάς την βάση.




Βήμα 2ο: Διαλέγεις ένα (ή και περισσότερα) χρώματα και βάφεις τα νύχια σου. Εδώ, έχω κάνει το χέρι μου παλέτα για να σου δείξω πώς φαίνεται το σχέδιο με το κάθε χρώμα.




Βήμα 3ο: Δημιουργείς το κεφαλάκι του λαγού. Εγώ έκανα ένα μισό ημικύκλιο από την δεξιά μεριά κι ένα ημικύκλιο από την αριστερή κι έπειτα το πέρασα όπως θα έβαφα κανονικά το νύχι, δηλαδή με κάθετες κινήσεις.




Βήμα 4ο: Α) Σειρά έχουν τα αυτάκια. Με το εργαλείο που κάνει τις τελείτσες ή με την από ένα τσιμπιδάκι ή μια φουρκέτα, ζωγραφίζεις τα αυτιά. Το βασικό σκεπτικό είναι ότι χρησιμοποιείς το εργαλείο απαλά με πολλές μικρές τελείες και δεν το σέρνεις πάνω στο νύχι γιατί θα κάνεις βαθούλωμα. Το αφήνεις να στεγνώσει.

                 Β) Αφού στεγνώσει, γεμίζεις το εσωτερικό του αυτιού με κάποιο ροζ ή μπεζ χρώμα.
















Βήμα 5ο: Έπειτα έχουμε τα μάτια. Θα μπορούσες να βάλεις και κάποιο άλλο χρώμα μάτια, εγώ έβαλα μόνο μαύρα. Είτε με το εργαλείο είτε με το τσιμπιδάκι είτε με μαύρο ανεξίτηλο το ίδιο αποτέλεσμα θα έχεις. Απλά, αν χρησιμοποιήσεις ανεξίτηλο μαρκαδόρο, φρόντισε να στεγνώσει πολύ καλά και μετά να περάσεις από πάνω γυαλιστικό ή ό,τι άλλο βάλεις.






Βήμα 6ο: Με τη ροζ σου την μυτίτσα μην μου κουνάς τ'αυτιά! (Πρόσεξες ότι δεν είπα "αχ κουνελάκι" ε; Θα ήμουν εκτός θέματος...) Για την μυτούλα, λοιπόν, θα χρειαστείς πάλι τσιμπιδάκι ή το μαγικό εργαλείο και θα βάλεις μια κουκίδα στο σημείο που σου δείχνω. Έπειτα θα πάρεις μια οδοντογλυφίδα ή ένα μαρκαδοράκι και θα κάνεις τα μουστάκια του.









Και είσαι έτοιμη!










Κάνε όποιους συνδυασμούς σου αρέσουν, κάνε ότι σε κάνει χαρούμενη!











Σου άρεσε το λαγουδάκι; Αν κάνεις κι εσύ τα νύχια σου έτσι, στείλε μου την φωτογραφία σου στην σελίδα του The howse project στο facebook ή κάνε με tag στο instagram ή το twitter @thehowseproject.


Φιλιά,
Αναστασία




ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου