Σάββατο 11 Απριλίου 2015

HOW to Rock Red Lipstick


Το κόκκινο κραγιόν, όποια απόχρωση και να διαλέξεις, είναι μια δύσκολη αποστολή που κρύβει κινδύνους. Σήμερα, θα δούμε πώς θα το πετύχουμε σε μερικά μόνο βήματα.





Ενυδάτωσε τα χείλη σου με το προϊόν που προτιμάς. Μην βάλεις μεγάλη ποσότητα, όσο χρειάζεται. Όμως, αν τα χείλη σου είναι ενυδατωμένα και το κραγιόν που πρόκειται να βάλεις δεν σου τα ξεραίνει, μπορείς να παραλείψεις αυτό το βήμα.



Τα θεμέλια για ένα ωραίο αποτέλεσμα είναι η βάση σου. Διάλεξε ένα μολύβι που είναι κοντά στην απόχρωση του κραγιόν σου ή τουλάχιστον στους ίδιους τόνους. Για παράδειγμα, δεν μπορείς να βάλεις ένα μολύβι με μπορντώ τόνους κάτω από ένα κόκκινο της φωτιάς γιατί θα αλλοιώσει το χρώμα του κραγιόν. Προσπάθησε να είσαι όσο πιο κοντά στο χρώμα του κραγιόν.

Μια ακόμη λύση, που όμως εγώ δεν προτιμώ, είναι να βάλεις ένα μολύβι όσο πιο κοντά στο φυσικό χρώμα των χειλιών σου και να δημιουργήσεις με αυτό την βάση σου. Ο λόγος που δεν προτιμώ αυτή την εναλλακτική είναι γιατί δεν νιώθω ασφαλής, δεν νιώθω δηλαδή ότι υπάρχει ένα όριο μέχρι το οποίο μπορώ να βάψω με το κραγιόν γιατί δεν είναι έντονο το περίγραμμα.



Για το περίγραμμα, ξεκινάω από το cupid bow, όπως λένε, το τόξο δηλαδή των χειλιών. Πρέπει να συμφιλιωθείς με το σχήμα των χειλιών σου. Μην παρεξηγήσεις το "πρέπει" μου, ο λόγος που το λέω είναι γιατί, για να έχεις ένα ωραίο αποτέλεσμα το οποίο θα ταιριάζει στο πρόσωπό σου, χρειάζεται να είσαι κοντά στα φυσικά σου χαρακτηριστά. Πόσο μάλλον με ένα τόσο έντονο χρώμα.



Αφού έχω φτιάξει το τόξο μου, συνεχίζω με πολλές μικρές κινήσεις στην ευθεία του άνω χείλους.



Στο κάτω χείλος δυσκολεύομαι αρκετά γιατί δεν είναι πολύ έντονο το σχήμα μου οπότε είναι πολύ λεπτή η γραμμή ανάμεσα στο "τέλειο περίγραμμα" και το "DAMMIT. I WAS SO CLOSE!".

Γι' αυτό, τεντώνω τα χείλη μου για να εμφανίσω το περίγραμμα και ξεκινάω από το κέντρο.



Αφού τελειώσω με το κέντρο, χαλαρώνω τα χείλη και συνεχίζω προς τα πλάγια με πολλές και μικρές κινήσεις προς το τέλος του χείλους.





Αφού τελειώσω το περίγραμμα, ξεκινάω και ζωγραφίζω μέσα τα χείλη μου. Ο λόγος που το κάνω αυτό, είναι για να αποφύγουμε το άθλιο κόκκινο περίγραμμα όταν αρχίσει να αποχωρεί από τα χείλη μας το κραγιόν. Γι'αυτό κάθε φορά που κάνεις περίγραμμα, μην ξεχνάς να γεμίζεις τα χείλη σου.




Οπλίζεις το κραγιόν σου...






...και ξεκινάς την εφαρμογή. Για το άνω χείλος, ξεκινάω από την γωνία προς το κέντρο κι έπειτα συνεχίζω προς τα κάτω. Ακολουθώντας πάντα το περίγραμμα και κάνοντας αργές και όχι βιαστικές κινήσεις.



Για το κάτω χείλος ξεκινάω από την άκρη και συνεχίζω προς τα μέσα. Πάντα κοντά στο περίγραμμα και μετά συνεχίζω προς τα μέσα.



Καθαρίζεις τα δόντια σου με κάποιον τρόπο από το κραγιόν που σίιιγουρα έχει ήδη εγκατασταθεί στα δόντια σου -τουλάχιστον εμένα μου συμβαίνει πάααντα- και είσαι έτοιμη!




Φιλιά, να περάτε όμορφα ό,τι και να κάνετε και καλή Ανάσταση!

Αναστασία





ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου