Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

I am the one hiding under your bed, teeth ground sharp and eyes glowing red! I am the one hiding under your stairs, fingers like snakes and spiders in my hair!


Hey hey freaks! Σήμερα σας έχω ιδέες για spooky νύχια, ό,τι πρέπει για το Halloween (αλλά και γενικά).
Επίσης, θέλω να σας προτρέψω να πάτε στο PicMonkey και να φτιάξετε φρικιαστικές φωτογραφίες με τα εφέ που έχουν για αυτή την περίοδο.

Ελάτε να φρικάρουμε παρέα...


1.
Η πρώτη ιδέα έχει μαύρα και χρυσοπερίεργα νύχια, χρησιμοποιώντας το καινούργιο μου βερνίκι από τα H&M.






Πήρα μια φουρκέτα και με την στρογγυλή της μύτη έκανα χρυσά σχέδια τύπου Jack O' Lantern και ιστό αράχνης. Στα χρυσά νύχια έκανα μαύρα σχέδια.










2.

Η δεύτερη ιδέα είναι και αυτή που έχω στα νύχια μου. Μαύρα νύχια με κόκκινα αίματα και άσπρους ιστούς αράχνης.










Για τα αίματα, ανακάτεψα κόκκινο βερνίκι με χρυσό για να βγει σαν κόκκινο με χρυσόσκονη. Γιατί;
Tip: Αν βάλεις κόκκινο βερνίκι με χρυσόσκονη δεν θα καλύψει το μαύρο χρώμα που θα έχεις βάλει ως βάση. Γι'αυτό, βάζοντας κανονικό βερνίκι στο οποίο θα έχεις αναμείξει χρυσόσκονη, πετυχαίνεις την κάλυψη.

Για τα αίματα ξεκίνησα πρώτα από τις γραμμές που δείχνουν ότι στάζει το αίμα κάνοντας μια τελεία και μετά συνέχισα κυματιστά κάνοντας τελείες για να ζωγραφίσω μέχρι πάνω. Μην ξεχάσεις να προσθέσεις και σταγόνες για να το κάνεις πιο αληθινό.
Μια άλλη ιδέα, είναι να βάλεις τα αίματα να ξεκινούν από την ρίζα του νυχιού!






Άλλες ιδέες, πηγή Pintrest:

^ Αυτή την φωτογραφία μου την έστειλε η καταπληκτική αναγνώστρια του blog, Ναταλία <3











Εσύ τι έκανες στα νύχια σου; Στείλε μου φωτογραφία στην σελίδα του blog στο facebook ή κάντε με tag στο instagram ή το twitter!


Be spooky, be you.
Φιλί,
Αναστασία 

ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου