Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

thank you merry much GIVEAWAY | blogmas day 9


Το μάντεψες σωστά; Σήμερα στην σελίδα του blog στο facebook ανέβασα την από κάτω φωτογραφία και έγραψα "Το στοιχείο για το σημερινό ‪#‎thpblogmas‬ post...". Αν δεν έχεις ιδέα γιατί μιλάω τότε δεν έχεις κάνει like στην σελίδα, άτακτο παιδί, και θα μπεις στην naughty list μου. Ναι, καλά διάβασες, την δική μου naughty list γιατί φέτος, όπως και πέρσι, μοιράζω δώρα. *γιούπιιι*


Το blog (μου/μας) έκλεισε τον πρώτο του χρόνο στις 7 Νοεμβρίου και έχει 230 likes στην σελίδα του στο facebook. Αυτό σημαίνει ότι περίπου τόσα άτομα (η τύπισσα βλέπει το ποτήρι ξεχειλισμένο) διαβάζουν το blog. Έτσι, λοιπόν, αποφάσισα να σας κάνω μερικά δώρα, σήμερα Τετάρτη, για να τα έχετε κοντά σας μέχρι τα Χριστούγεννα! Φέτος, οι νικητές θα είναι 4, όσα και τα δώρα

Ο διαγωνισμός λήγει στις 18 Δεκεμβρίου στις 19:00 και οι νικητές θα ανακοινωθούν στην σελίδα του blog στο facebook την ίδια μέρα. Πρώτα θα κάνω κλήρωση για τους 4 νικητές κι έπειτα για το δώρο που θα πάρει ο καθένας. Τα πειστήρια της κλήρωσης θα ανέβουν σε ξεχωριστό άρθρο εδώ στο blog.

Τι έχετε να κάνετε:
-Like στην σελίδα του The howse project στο facebook, και
-Comment κάτω από την φωτογραφία του διαγωνισμού, κάνοντας tag όσες φίλες και φίλους θέλετε.


Να σας πω λίγα πράγματα για τα δώρα...



KORRES ΛΕΥΚΟ ΤΣΑΙ ΥΓΡΟ ΖΕΛΕ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ
Το αγαπημένο μου προϊόν καθαρισμού για το πρόσωπο! Βρέχεις το πρόσωπό σου, βάζεις μια σταγόνα στις παλάμες σου και το απλώνεις στο πρόσωπό σου με ήρεμες κυκλικές κινήσεις. Νιώθεις ότι καθαρίζει σε βάθος και δεν ξηραίνει την επιδερμίδα, την αφήνει πολύ απαλή. Και bonus ότι μυρίζει υπέεεροχα! Δεν περιέχει σαπούνι, οπότε μην σε παραξενέψει αν δεν κάνει πολύ αφρό! Ιδανικό για κάθε τύπο δέρματος.
Περισσότερα εδώ.


KORRES Πράσινο Τσάι Scrub σώματος
Καινούργια προσθήκη στην συλλογή μου και το αγαπώ ήδη! Απλώνεις το προϊόν σε βρεγμένο δέρμα, μετά το ντους σου, κάνοντας κυκλικές κινήσεις και ξεπλένεις. Αφήνει απαλό και καθαρό το δέρμα σου αφού διώχνει τα νεκρά κύτταρα που μένουν στην επιδερμίδα. Οι κόκκοι που περιέχει το scrub είναι κόκκοι Μπαμπού και Jojoba, τέλειο; Plus το ότι μυρίζει τέλεια. *ανοίγει το σωληνάριο, κλείνει μάτια και "αααχχχ"*
Περισσότερα εδώ.


KIKO LONG LASTING STICK EYESHADOW 07 Golden Beige
Την αγάπη μου για την KIKO την ξέρεις, αν διαβάζεις καιρό το blog, οπότε δεν χρειάζεται να δικαιολογηθώ. Η ΚΙΚΟ είναι Ιταλική εταιρεία καλλυντικών ή οποία (για το καλό της τσέπης μου) δεν έχει έρθει ακόμη στην Ελλάδα. Παρ'όλα αυτά κάθε φορά που πάω ταξίδι θα ψάξω που έχει κατάστημα ΚΙΚΟ, αλλά υπάρχει και η online παραγγελία για να μην τρέχεις.
Η συγκεκριμένη σκιά είναι σε στικ, σαν jumbo μολύβι, είναι χρυσή, απλώνεται εύκολα και έχει διάρκεια. Τι άλλο ζητάς από μια σκιά; Όχι, πες μου. Τέλεια για τα γιορτινά μακιγιάζ (και όχι μόνο).
Περισσότερα εδώ.


SEPHORA Rouge velouté sans transfer 01 Always Red
Ένα από τα πιο αγαπημένα μου κόκκινα κραγιόν. Το χρώμα του είναι πιο σκούρο απ'ότι δείχνει η φωτογραφία, έχει άριστη απόδοση στο χρώμα καθώς είναι lip stain, είναι ματ και δεν μεταφέρεται. Επομένως, είναι ιδανικό για γεύματα αλλά και για τα ενοχλητικά ελληνικά ματς μουτς που γίνονται σε κάθε τραπέζι (ανρθωποδιώχτης alert :P). Extra bonus ότι δεν ξεραίνει τα χείλη.
Περισσότερα εδώ.


Σας εύχομαι καλή επιτυχία και σας στέλνω ένα μεγάλο ευχαριστώ που διαβάζετε αυτό εδώ το μικρούλι blog! Είτε το διαβάζετε από την αρχή του είτε ξεκινήσατε τώρα, για μένα σημαίνει πολλά... 
Με σταματάω εδώ πριν μελοδραματίσω!

Πήγαινε γρήγορα στην σελίδα του The howse project στο facebook για να πάρεις μέρος στον διαγωνισμό! 
Θα με βρεις πέρα από το facebook, στο instagram ή το twitter @thehowseproject και μην ξεχνάς το hashtag των Χριστουγεννιάτικων άρθρων #thpblogmas. Ό,τι έχεις να μοιραστείς μαζί μας κάνε με tag και βάλε το hashtag για να σε βρούμε!

jinglekiss,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου