Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

the selfie test #1 | blogmas day 11

Για να σου αποδείξω ότι δεν σου προτείνω ό,τι κι ό,τι, σκαρφίστηκα το σημερινό άρθρο. Μέσα από selfies, σε μια περίοδο τεσσάρων και κάτι ωρών, σου δείχνω την πορεία του lip stain των SEPHORA, Rouge velouté sans transfer, το οποίο σου πρότεινα εδώ. Νιώθω λίγο περίεργα που ανεβάζω την μούρη μου, στην καρέκλα μου, βλέποντας Scream Queens και γράφοντας στο blog αλλά τι να κάνεις; Λίγο περίεργα όμως, όχι πολύ. Οπότε cool.



15:48 Εφαρμόζω προσεκτικά το κραγιόν και τραβάω giff γιατί τέτοια είμαι και μπορώ να γίνω και χειρότερη :P .


16:07 Βάζω να φάω ένα ζεστό πιάτο σούπας λαχανικών. Εξαιρετική, μπράβο μαμά.


16:18 Τρώω όλο μου το φαγητό, σαν καλό παιδάκι, και το κραγιόν παραμένει στην θέση του. Σαν καλό παιδάκι κι αυτό.


17:34 Επειδή χωρίς καφέ η γη δεν γυρίζει, βάζω μία κούπα. Και μερικά μπισκότα. Για την λιγούρα, καταλαβαίνεις...


18:48 Τέλειωσα τον καφέ και έφαγα και τα μπισκοτάκια μου. Το κραγιόν βράχος!


20:11 Γρήγορη πατατοselfie πριν βγάλω το κραγιόν για να πάω γιόγκα. Την μάσκαρα την άφησα παρ'όλ'αυτά. Κιουρία!


Πώς σου φάνηκε το σημερινό και διαφορετικό άρθρο; Λέω να την κρατήσω σαν στήλη. Τι άλλο θα ήθελες να περάσει το selfie test μου;

Αφού σου απέδειξα λοιπόν πόσο τέλειο είναι, δεν έχεις παρά να συμμετάσχεις στον διαγωνισμό του blog που τρέχει αυτή την περίοδο και λήγει στις 18 Δεκεμβρίου, ένα από τα 4 δώρα για έναν από τους 4 νικητές είναι αυτό το κραγιόν. Για περισσότερα πάτα εδώ ή πήγαινε στην σελίδα του The howse project στο facebook και δες την φωτογραφία του διαγωνισμού καρφιτσωμένη στην κορυφή της σελίδας.

Θα με βρεις, πέρα από το facebook, στο instagram και το twitter @thehowseproject. Μην ξεχνάς και το hashtag του blogmas, #thpblogmas.

jinglekiss,
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου