Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

FIT me, baby, one more time


Σήμερα στο blog φιλοξενούμε τον κολλητό μου σε θέματα καθημερινού μακιγιάζ, το concealer της Maybelline από την σειρά FIT me.
Έχει κάλυψη και διάρκεια, έχει καλό βουρτσάκι για εφαρμογή και είναι ό,τι πρέπει για καθημερινό μακιγιάζ.

Έχω δύο αποχρώσεις την 15 και την 20. Επειδή η 15 είναι πολύ ανοιχτή, όταν την εφαρμόζω απευθείας στον μαύρο πιο πολύ φωτίζει το σημείο παρά καλύπτει. Έτσι, βάζω πρώτα την 20 που καλύπτει τους μαύρους κύκλους και αν θέλω να δώσω λίγο φως στο βλέμμα βάζω από πάνω και την 15. Με το απλικατέρ που έχει απλώνω το concealer στα σημεία που θέλω και είτε το απλώνω με τα δάχτυλα είτε με το πινέλο της φωτογραφίας. 

Για λόγους υγιεινής, δεν πρέπει να ακουμπάμε τα σπυράκια μας με το απλικατέρ του concealer γιατί ό,τι βακτήρια, λιπαρότητα και μπλιαξ έχει το σπυράκι, το βάζουμε στο δοχείο του concealer, πολλαπλασιάζεται και μετά αναρωτιόμαστε γιατί γεμίσαμε σπυράκια. Το ίδιο ισχύει και με τα βρώμικα πινέλα μας! Οπότε αν δεν έχεις σκοπό να πλύνεις το πινέλο μετά το μακιγιάζ σου, άπλωσε το προϊόν στα σπυράκια με τα δάχτυλα.

Το έχω ευχαριστηθεί πολύ αυτό το concealer και μάλιστα μόνο του, χωρίς foundation. Λίγο ρουζ, λίγη πούδρα για να μην γυαλίζουμε και λίγη μάσκαρα κι έτοιμη! Ή απλά μόνο concealer και έξω απ'την πόρτα.

UPDATE: Το συγκεκριμένο προϊόν καταργήθηκε! Πήγα να πάρω καινούργιο γιατί μου τελείωσε και μου είπε η πωλήτρια ότι έχει καταργηθεί εδώ κι ένα μήνα. Δεν γνωρίζω αν αυτό ισχύει μόνο για την Ελλάδα, πάντως δεν θα το βρείτε στα καταστήματα. Τώρα δοκιμάζω ένα άλλο της Maybelline οπότε θα σας ενημερώσω σύντομα! 






Εσένα ποιο είναι το go to concealer σου; Γράψε μας τις προτάσεις σου σε σχόλιο να δοκιμάσουμε κάτι καινούργιο.

Μέχρι το επόμενο post, θα με βρείτε στο instagram μου @thehowseproject και στην σελίδα του blog The howse project στο facebook. Κάντε follow και like (αντίστοιχα) να μεγαλώσουμε την παρέα μας!


Φιλί,
Αναστασία 


ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου