Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

March Favourites 2016


Αυτό το άρθρο καθόταν στα "πρόχειρα" του blog μου δύο μήνες και η ανεπρόκοπη μανούλα του δεν έλεγε να το τελειώσει και να το ανεβάσει. Και να που ήρθε η στιγμή! Ας γυρίσουμε τον χρόνο πίσω και ας απολαύσουμε το άρθρο...


Όπως κάθε μήνα, ήρθαν τα αγαπημένα να κάνουν την πασαρέλα τους. Τον Μάρτιο θυμήθηκα παλιές αγάπες αλλά προστέθηκαν και νέες!


1. Facial Massager by the Body Shop. Αυτή είναι μια παλιά αγάπη που ξαναθυμήθηκα. Σε καθαρό πρόσωπο κάνω μασάζ στο πρόσωπό μου πριν απλώσω το λάδι και την κρέμα μου.
2. DREAM LUMItouch concealer by Maybelline New York. Καινούργια προσθήκη, καλυπτικό, φωτεινό και ό,τι πρέπει για καθημερινή χρήση. Θα έχει την τιμητική του σε ξεχωριστό post.
3. Natural mascara by Sephora. Άλλη μια νέα προσθήκη! Αυτή την μάσκαρα την χρησιμοποιώ για να σταθεροποιήσω τα φρύδια μου. Είτε αφού τα βάψω είτε χωρίς. Πολύ καλό! Το προτιμώ από το κερί των Sephora.


4. Refresh Artificial Tears. Δεν ξέρω αν φταίει η άνοιξη -που είναι πολύ πιθανό- αλλά τα μάτια μου είναι πολύ ξηρά! Έτσι, προμηθεύτηκα αυτές τις σταγόνες από το φαρμακείο και με έσωσαν. Είναι πολύ ενυδατικές και έχω δει διαφορά στα μάτια!


5. invisibobble.Αυτό το περίεργο αντικείμενο που σίγουρα το έχεις δει στα χέρια ή τα μαλλιά φιλενάδων σου και απορείς ή το κατακρίνεις... Let me tell you somethin. Είναι απίστευτο! Έχω μακριά και σπαστά μαλλιά και μαδάω σαν γάτα οπότε είναι λογικό να χάνω πολύτιμες ποσότητες μαλλιών στα λαστιχάκια μου. Όχι πια! Όντως, δεν μπλέκει τα μαλλιά, όντως δεν τα σπάει και όντως τα κρατάει στο ύψος τους. Δοκίμασέ το και θα με θυμηθείς!


6. syoss REPAIR THERAPY. Άλλο ένα παλιό αγαπημένο! Δεν ξέρω πώς μου ήρθε αλλά είπα να αλλάξω λίγο και θυμήθηκα γιατί το αγαπούσα... 


7. FOREVER 21 earings. Δώρο γενεθλίων από την κολλητή το οποίο φοριέται πολύ και θα φορεθεί ακόμη περισσότερο.


8. ZARA HOME mug. H κούπα του μήνα! Δεν αντιστάθηκα, με το που την είδα ήθελα να την κάνω δική μου και την έκανα. Είναι μικρούλα και πανέμορφη!


9. ΙΚΕΑ water bottle. H λύση για εμάς που δεν πίνουμε νερό. Είναι για πολλές χρήσεις και δεν πέφτει ούτε σταγόνα οπότε μπορείς να το βάζεις στην τσάντα σου χωρίς φόβο. 


Ήρθε η ώρα να γυρίσεις τον χρόνο μπροστά, στο σήμερα και να προσπαθήσεις να στραγγίξεις το μυαλό σου και να θυμηθείς τι αγάπησες τον Μάρτιο που μας πέρασε... :P



Φιλί,
Αναστασία 


ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου