Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2017

Northern soap by Natura Siberica



Ο λόγος για το πολυσυζητημένο μαύρο σαπούνι της Natura Siberica. To έχεις δει σίγουρα στα social media αλλά σήμερα είσαι εδώ για να ακούσεις την δική μου άποψη
στο θέμα. Η επιδερμίδα μου είναι μικτή, οπότε έχει σίγουρα ανάγκη από ένα καθαριστικό προϊόν σαν το Northern Soap. Μην με παρεξηγήσεις όμως, όποιος κι αν είναι ο τύπος της επιδερμίδας σου μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα τέτοιο καθαριστικό προϊόν. Στην δική μου περίπτωση όμως, ένα τέτοιο προϊόν βαθύ καθαρισμού είναι απαραίτητο, μιας και η λιπαρότητα έχει την δυσάρεστη τάση να γεμίσει με σμήγμα τους πόρους της επιδερμίδας μου και να φαίνομαι σαν φράουλα με μαύρα σποράκια.

Πώς το χρησιμοποιώ; Βρέχεις το σφουγγαράκι το οποίο περιέχεται στην συσκευασία, το στραγγίζεις και με αυτό απλώνεις το προϊόν στο πρόσωπό σου με απαλές κινήσεις, αποφεύγοντας φυσικά τα μάτια και τα χείλη. Αφαιρείς το προϊόν με χλιαρό νερό και ξεπλένεις το σφουγγαράκι. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις μία με δύο φορές την εβδομάδα, ανάλογα με τις ανάγκες της επιδερμίδας σου. Επίσης, μπορείς να την αφήσεις για λίγα λεπτά σαν να κάνεις μάσκα.

Πώς μου φάνηκε; Καθαρίζει πολύ καλά την επιδερμίδα και μπορώ να πω πως ηρέμησε και κάποια ορμονικά σπυράκια που επέμειναν για αρκετό καιρό στην επιδερμίδα μου. Δίνει αυτή την αίσθηση της καθαριότητας χωρίς να ξεραίνει το πρόσωπο. Δεν μπορώ να πω ότι έκανε την μύτη μου να λάμπει από καθαρούς πόρους αλλά πιστεύω πως την βοήθησε σε μεγάλο βαθμό. Μυρίζει απίστευτα, αν είσαι λάτρης του μάρσιπαν θα την ερωτευτείς.

Πού μπορώ να το βρώ; Φυσικά στο site της Natura Siberica όπου μπορείς να μάθεις λίγα πράγματα για την εταιρεία αλλά και να χαζέψεις τα υπόλοιπα προϊόντα. Το σαπούνι θα το βρεις εδώ.










Για να σου αποδείξω ότι το χρησιμοποίησα, ορίστε η απόδειξη. Πιστεύω άνετα θα κρυβόμουν από τον εχθρό στα βουνά με αυτό το σαπούνι. Ορίστε; Καθόλου αστείο; Εγώ καλά πέρασα πάντως. :P Κάτοχοι του κρύου χιούμορ ενωθείτε!

Όπως είδες, ξεστολίσαμε... Πάνε πια τα όμορφα Χριστουγεννιάτικα φωτάκια και στολιδάκια! Κλαψ κλαψ! 

Μην ξεχάσεις να κάνεις like στην σελίδα του The howse project στο facebook και follow στο instagram @thehowseproject

φιλί, 
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου