Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

SECOND TIME 22 - January 2


Δεν είναι μυστικό, έχω πρόβλημα με το "μεγαλώνω". Δεν θέλω να μεγαλώσω, δεν θέλω να γεράσω, δεν θέλω να επηρεάζομαι από τον χρόνο.
Κάθε φορά τα ίδια, εγώ γκρινιάζω και ο περίγυρός μου με κοροϊδεύει για το γήρας. Ενοχλώ κανέναν; Δεν θέλω ρε παιδί μου ντε και καλά επειδή πέρασε ένας χρόνος να αλλάξουν τα κεράκια της τούρτας. Μου αρέσει το 20, μου αρέσει και το 22. Μέχρι εκεί. Δεεεν θέλω βρε παιδί μου να μεγαλώσω! Φοβάμαι και τις ρυτίδες και τα προβλήματα υγείας και τα άγχη και όλα όσα παθαίνουν οι μεγάλοι. Δεν φοβάμαι τις ευθύνες, την δουλειά και την ενηλικίωση, αυτά δεν με πειράζουν καθόλου.





Δεν ξέρω. Πιο παλιά ήταν πιο ανέμελη αυτή η μέρα! Πλέον κάθε φορά που έχω γενέθλια με πιάνει ένα τρελό άγχος "τι θα κάνω, πού θα πάω, με ποιους θα είμαι, πω πω μεγαλώνω, πω πω ποιο είναι το μέλλον μου" και άλλες τέτοιες σκέψεις στο repeat. Πέρσι πήρα την απόφαση να κάνω κάτι ήρεμο, chill και πολύ του στυλ μου, να βγάλω τις φίλες μου για brunch το πρωί και το βράδυ δείπνο έξω με το boyfriend. Προφανώς και είχα άγχος του τύπου "Θα περάσουν ωραία τα κορίτσια; Είναι διαφορετικές παρέες, Θα είναι ωραίο το φαγητό; Τι θα λέμε;" και άλλες τέτοιες socially awkward σκέψεις που κάνω όταν είμαι το κέντρο της προσοχής. Όλα όμως εξελίχθηκαν υπέροχα! 

Φέτος είπα να ακολουθήσω το ίδιο πλάνο και μπορώ να πω πως είναι η συνταγή της επιτυχίας για ένα άτομο σαν εμένα. Αν δεν είσαι απόλυτα δικό μου άτομο βέβαια δεν θα καταλαβαίνεις τι εννοώ με το "ένα άτομο σαν εμένα" οπότε ας πούμε ότι εννοώ πως είμαι απόλυτα επιλεκτική με τους ανθρώπους που βάζω στην ζωή μου και όπως είπα παραπάνω, αγχώνομαι σε καταστάσεις που είμαι εγώ "πρωταγωνίστρια". 




Υπήρξε όμως φέτος και μια νέα προσθήκη σε αυτή την συνταγή! Ήρθαν για τις γιορτές ο αδερφός μου με την γυναίκα του και τον ανηψιό μου από την Θεσσαλονίκη, ο άλλος μου αδερφός με την αρραβωνιαστικιά του και μαζί με του γονείς μου φάγαμε παρέα και σβήσαμε την τούρτα. Την τούρτα όμως την έσβησα έχοντας αγκαλιά τον ανηψιό μου!!! Πολύς έρωτας, δεν μπορώ να σου περιγράψω! Και έχουμε μια instant φωτογραφία από αυτή την στιγμή!

Όπως καταλαβαίνεις, για μένα τα γενέθλια μου γυρίζουν γύρω από τους δικούς μου ανθρώπους και από το φαγητό. Τρία γεύματα, τρεις διαφορετικές παρέες! Αλλά τι να κάνω; Αφού είμαι φαγανό παιδί και το απολαμβάνω!

Αυτά που λέτε με τα φετινά γενέθλια! Το αστείο είναι ότι όταν άρχισα να γράφω το άρθρο, είχα την εξής συνομιλία: 
-Τι κάνεις;
-Γράφω ένα άρθρο.
-Τι θέμα έχει;
-Για τα γενέθλιά μου, που σιχαίνομαι να μεγαλώνω.
-Αυτό είναι η αρχή ρε παιδί μου και θα γράψεις και κάτι ακόμα;
-Όχι, είναι γκρίνια, ένα γκρινιάρικο άρθρο για τα γενέθλιά μου. 
-Α, ωραία... 

Τι να κάνω; Αυτή είμαι. Η αλήθεια είναι ότι το δουλεύω γενικά αλλά ρε παιδί μου δεν μου πάει η καρδιά να πω, ξέρεις είμαι τόσο χρονών. Έχω κι εγώ τα θέματά μου, τι να κάνω. 

Σαν δώρο γενεθλίων λοιπόν, κάντε like στην σελίδα του The howse project στο facebook και follow στο instagram @thehowseproject

φιλί,
Αναστασία 




ΥΓ: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου