Τρίτη 18 Απριλίου 2017

lace socks + dungarees = 5 years old



Τι άλλο μπορεί να θέλει ένα φαγανό κορίτσι πέρα από ένα ρούχο που δεν θα την σφίγγει όσο κι αν φουσκώνει η κοιλιά της από λιχουδιές; Κάπως έτσι σκέφτομαι κάθε Πάσχα, απορώ πώς δεν φοράω κάτι αντίστοιχο και τα Χριστούγεννα! Πέρα από την πλάκα όμως, όχι ότι αστειεύομαι δηλαδή σε ό,τι προείπα, η σαλοπέτα είναι ένα πολύ άνετο ρούχο. 


Κάνοντας μια βόλτα στα μαγαζιά, απογοητεύτηκα από την ποικιλία και τα σχέδια. Τα περισσότερα καταστήματα δεν είχαν μακριές σαλοπέτες και για σορτσάκι πιστεύω είναι νωρίς. Στα H&M λοιπόν βρήκα δύο, μου άρεσαν και οι δύο πάρα πολύ αλλά αυτή της φωτογραφίας ήταν που κέρδισε γιατί η άλλη δεν μου πήγαινε καθόλου. Διαφέρουν λίγο, αυτή που φοράω μπορεί να θεωρηθεί και ψηλοκάβαλη αν σφίξεις της τιράντες, είναι σκούρο τζιν και είναι πιο εφαρμοστή. Η άλλη είναι ανοιχτό τζιν, έχει πιο φαρδιά γραμμή και πιο μακρύ μπατζάκι.

Στο πρόσφατο ταξίδι μου στο Λονδίνο, αν με ακολουθείς στο facebook και στο instagram θα το ήξερες αυτό naughty reader, ήρθα αντιμέτωπη με την πολύ γνωστή αλυσίδα ρούχων... Primark. Τεράστιο λάθος για την οικονομική μου υγεία καθώς και για την υγεία της βαλίτσας μου. Anyway, αφού συνέβη λοιπόν αυτό, ήταν της μοίρας μου γραφτό, απέκτησα διάφορα καινούργια πραγματάκια. Ένα από αυτά ήταν αυτές οι υπερτέλειες κάλτσες. Αν είσαι παιδί που μεγάλωσε στα late 90s δεν παίζει να μην φόρεσες καλτσάκια με δαντέλα. Εγώ λοιπόν τις φόρεσα πολύ και πριν κάποια χρόνια ανακάλυψα ένα ξεχασμένο ζευγάρι στο συρτάρι με τις κάλτσες... και μου έκανε. Ε, και το φόρεσα και μου άρεσε. Τώρα όμως που βρήκα ολοκαίνουργιες τέτοιες καλτσούλες θα τις βλέπετε πιο συχνά στα πόδια μου!

outfit details:
dungaree: H&M
top: ZARA
socks: Primark
shoes: asos





















Κάντε like στην σελίδα του The howse project στο facebook και follow στο instagram @thehowseproject για να δείτε το καινούργιο μου μαλλί και άλλα πολλά. Και αφού θα είστε στο κλίμα των likes, κάντε like στην σελίδα της Φωτεινή Ζαγλάρα, ξαδέρφης και ταλαντούχας φωτογράφου, στο facebook εδώ αλλά και follow στο instagram της εδώ.

φιλί,
Αναστασία 





ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό καθώς και η επεξεργασία του είναι έργο της Φωτεινής Ζαγλάρα. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου