Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Finally, a skincare routine I ADORE


Δυσκολεύτηκα αλλά τα κατάφερα. Βρήκα τον τέλειο συνδυασμό για την περιποίηση του προσώπου μου και είμαι έτοιμη να τον μοιραστώ μαζί σου.



Η κάθε επιδερμίδα έχει τις δικές τις ξεχωριστές ανάγκες. Γι' αυτό, εγώ προτιμώ τα προϊόντα που ειδικεύονται στον εκάστοτε τύπο του δέρματος. Στις αρχές, περίπου, του Φλεβάρη είχα αρχίσει να παρατηρώ μια πρωτόγνωρη λιπαρότητα στην περιοχή Τ του προσώπου μου, δηλαδή το μέτωπο, την μύτη και το πηγούνι. Πάντα ήμουν κανονική προς μικτή και ξαφνικά έγινα κανονική προς λιπαρή, μεγάλο σοκ. Οι ανάγκες της επιδερμίδας μου, λοιπόν, άλλαξαν κι έτσι δεν με κάλυπτε πια η κρέμα που χρησιμοποιούσα. Δεν ήμουν και γενικά ικανοποιημένη με τα προϊόντα της εταιρείας μιας και δεν έβλεπα κάποια διαφορά οπότε βγήκα  στο κυνήγι για μια καινούργια εταιρεία.

Από καιρό σκεφτόμουν "κάποια στιγμή να δοκιμάσω τον KORRES". Είχα ακούσει καλά λόγια, μου άρεσε και σαν εικόνα οπότε ένα απόγευμα πήγα στο κατάστημα του KORRES στην Ερμού και... αυτό ήταν. Μια καινούργια φίλια ξεκίνησε. Αρχικά εντυπωσιάστηκα με την εξυπηρέτηση, την ευγένεια και την προθυμία των κοριτσιών κι έπειτα από τα πολλά δείγματα που μου έδωσαν αλλά και την υπερτέλεια κάρτα πόντων που έχουν. Αυτό που έμενε ήταν να δοκιμάσω τα προϊόντα.

Ε, την συνέχεια λογικά την υποψιάζεσαι... Για να σου προτείνω μια εταιρεία θα πει ότι είμαι ευχαριστημένη και την εμπιστεύομαι. Θα σου έλεγα ποτέ ψέματα;; Με τα προϊόντα του KORRES, ένα μαγικό εργαλείο από τα Sephora και το lip balm της Oriflame ολοκληρώθηκε η περιποίησή μου and I'm hooked. 

Πιο αναλυτικά...


1.




Το ΛΕΥΚΟ ΤΣΑΙ ΥΓΡΟ ΖΕΛΕ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ μυρίζει απίστευτα και αφήνει το δέρμα σου πεντακάθαρο και φρέσκο. Βρέχω το πρόσωπό μου, βάζω λίγο από το ζελέ στα δάχτυλα, τα τρίβω και μετά το απλώνω με κυκλικές κινήσεις στο πρόσωπο. 

Με το μαγικό εργαλείο καθαρισμού από τα Sephora, κάνω μασάζ στο πρόσωπό μου με κυκλικές κινήσεις. Με αυτά τα πλαστικά "τριχάκια" που έχει εισχωρεί πιο βαθιά στην επιδερμίδα και είναι σα να σου κάνει και απολέπιση ταυτόχρονα. Είναι πολύ μαλακό και πολύ ευχάριστο στο πρόσωπο.

Ξεπλένω με μπόλικο νερό.


2.





Σε ένα δισκίο καθαρισμού, βάζω μερικές σταγόνες από το toner ΡΟΔΙ ΤΟΝΩΤΙΚΗ ΛΟΣΙΟΝ και το περνάω απ' όλο το πρόσωπό μου. Είναι εντυπωσιακό το πόσα πράγματα μένουν στην επιδερμίδα μας ακόμη και μετά το πλύσιμο.


3.


Με την ΚΡΕΜΑ ΕΝΥΔΑΤΩΣΗΣ ANΘΗ ΑΜΥΓΔΑΛΙΑΣ κάνω τέσσερα βουτηγματάκια στην κρέμα με το μεσαίο δάχτυλο και βάζω μία τελεία στο μέτωπο, από μία σε κάθε μάγουλο και μία στον λαιμό. Απλώνω την κρέμα στο πρόσωπο και τον λαιμό κάνοντας ανοδικές κυκλικές κινήσεις. Η απορροφητικότητά της είναι φοβερή οπότε δεν χρειάζεται το εργαλείο για το μασάζ του προσώπου που έχω από το The Body Shop, απλά κάνω μερικά χτυπηματάκια στο μέτωπο και κάθετα δεξιά και αριστερά από το στόμα, όπου πρωτοεμφανίζονται οι ρυτίδες.


4.





Βάζω στον παράμεσο μια μικρή ποσότητα, σαν ένα δάκρυ, από την ΑΓΡΙΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΚΡΕΜΑ ΜΑΤΙΩΝ και τον ενώνω με τον άλλο παράμεσο για να μοιραστεί η ποσότητα της κρέμας. Την εφαρμόζω κάτω από τα μάτια, στο πλάι του ματιού (το λεγόμενο πόδι της χήνας) και ό,τι απομένει στο κόκαλο κάτω από το φρύδι. ΠΡΟΣΟΧΗ! Δεν πλησιάζω κοντά στο μάτι γιατί θα αρχίσει να σε τσούζει, να πονάει και να δακρύζει. Μιλάει η πείρα.


5.







Το τελευταίο βήμα είναι η περιποίηση των χειλιών μου. Για το πρωί και το βράδυ που είμαι στο σπίτι και έχω καθαρά χεράκια έχω το Tender Care της Oriflame. Για τις ώρες που είμαι εκτός σπιτιού και δεν είναι εγγυημένη η καθαριότητα των χεριών μου, έχω το άχρωμο Μανταρίνι lip butter stick.


Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη με τα προϊόντα που χρησιμοποιώ! Τα αγόρασα ξανά, όσα τελείωσαν γιατί κάποια ακόμα καλά κρατούν, και διεύρυνα λιγάκι την ρουτίνα μου με ένα ακόμη προϊόν για το οποίο θα σου μιλήσω κάποια άλλη στιγμή.

Θα ήθελα να σου τονίσω δύο πράγματα. Το πρώτο είναι ότι η κάθε επιδερμίδα έχει τις δικές τις ανάγκες αλλά και η κάθε κοπέλα έχει τις δικές τις προτιμήσεις. Εμένα μου αρέσει να χρησιμοποιώ ό,τι χρησιμοποιώ. Δεν είναι υποχρεωτικό να βάζεις κι εσύ κρέμα ματιών αν δεν το θέλεις ή να χρησιμοποιείς κι εσύ toner. Εγώ το κάνω γιατί το θέλω και βλέπω ότι με βοηθάει, κάποιες κοπέλες δεν θέλουν να ξοδεύουν χρόνο και χρήματα σε αυτό, είναι δικαίωμα του καθένα να αποφασίσει. Αυτό που όλοι θα σου πουν είναι να πλένεις το πρόσωπό σου πρωί βράδυ και να βάζεις ενυδατική. Και είσαι τέλεια.

Το δεύτερο είναι ότι τα χρήματα που θα δώσεις για να αγοράσεις τα προϊόντα σου πρέπει να τα σκέφτεσαι με τον χρόνο που θα σου κρατήσουν. Τα συγκεκριμένα προϊόντα είναι value for money από κάθε άποψη. Και τα χρησιμοποιώ πρωί βράδυ, να σημειώσω.



Εσένα σου αρέσει να περιποιείσαι την επιδερμίδα σου; Πηγαίνει σαν κι εμένα με όλα τα όπλα ή κάνεις τα βασικά;

Φιλί,
Αναστασία <3




ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

1 σχόλιο: