Σάββατο 12 Μαρτίου 2016

1920s


Θεματικό πάρτι, εποχή της Ποταπαγόρευσης, 1920, παρανομία, πόρνες, αλκοόλ και ναρκωτικά. Googlάρεις "1920s fashion" και "1920s hairstyle" και ξεκινάς την αναζήτηση στις ντουλάπες
του σπιτιού σου, της κολλητής σου, της γιαγιάς σου, όλων. Εγώ τουλάχιστον αυτό έκανα! Προσωπικά, όπως θα έχεις καταλάβει, μου αρέσει να φτιάχνω μόνη μου τις αποκριάτικες στολές μου. Και πιστεύω ότι όσο πιο "κανονικά" τα ρούχα τόσο πιο αυθεντικό το κουστούμι. Μπορείς βέβαια και να αγοράσεις κάτι, θα βρεις σίγουρα στα αποκριάτικα. Κάτι ακόμα που πρέπει να μάθεις για μένα είναι ότι τις Απόκριες δεν θέλω να ντύνομαι όμορφα, να στολίζομαι και να βγαίνω. Επιδιώκω πάντα να διαλέγω ρόλους που να αλλάζουν την εμφάνισή μου. Επειδή το θέμα του πάρτι ήταν η Ποταπαγόρευση, αποφάσισα να γίνω πόρνη drug dealer, εξού και οι μελανιές, τα αίματα, τα ράμματα και οι πιπιλιές.

Αυτό το φόρεμα ήταν παλιό φόρεμα μιας φίλης της μαμάς μου, δεν το είχα φορέσει μέχρι τώρα. Το φόρεμα το πέρασα με καφέ κιμωλία για να δείχνει βρώμικο και έκανα και παλάμες με αίμα γιατί προφανώς προσπάθησα να ξεφύγω από αυτόν που με έδειρε αλλά εκείνος προσπάθησε να με πιάσει.
Το καπέλο ήταν της γιαγιά; της νύφης μου, το κολιέ της μαμάς μου, η καλτσοδέτα είναι μαύρη δαντελένια κορδέλα για τα μαλλιά και κρατούσα μια τσάντα που ταίριαζε με την εποχή. Σαν επιπλέον αξεσουάρ είχα σακουλάκια με ζάχαρη καρφιτσωμένα στις πιέτες του φορέματος για κοκαΐνη, ένα πλακάτ που γράφει "We want beer" και ένα πιστόλι το οποίο όταν δεν ήταν στην καλτσοδέτα το είχα στην τσάντα μου.

Τα μαλλιά μου τα έπιασα κότσο σύμφωνα με την μόδα της εποχής. Ο κότσος είναι πανεύκολος! Βάζεις μια κορδέλα στα μαλλιά -το συγκεκριμένο είναι ένα αξεσουάρ για μαλλιά με χρυσή πλεξούδα (όχι μαλλιών) και πίσω έχει λάστιχο. Την βάζεις στο κεφάλι όπως θα έβαζες έναν σκούφο (άκου παράδειγμα) και αρχίζεις να βάζεις μέσα στην κορδέλα τα μαλλιά που περισσεύουν και τέλος τον στερεώνεις με τσιμπιδάκια.. Αυτό που σου λέω θα βγάζει νόημα όταν το δοκιμάσεις στα μαλλιά σου, μην ανησυχείς. Είναι πολύ απλός, εύκολος κότσος και μοιάζει σαν να προσπάθησες αρκετά αλλά στην ουσία απλά στριμώχνεις τα μαλλιά σου μέσα στην κορδέλα.

Το μακιγιάζ... Το αγαπημένο μου σημείο. Από κανονικό μακιγιάζ έβαλα μια βάση foundation και μάσκαρα. Για τις μελανιές χρησιμοποίησα μωβ, πράσινη, μπλε και γκρι σκιά, για τα αίματα έβαλα δύο αποχρώσεις liquid lipstick -το προτείνω έναντι του κανονικού κραγιόν γιατί μοιάζει πιο αληθινό, δίνει και το υγρό στοιχείο και μπορείς να βάλεις ποσότητα ώστε όταν στεγνώσει θα φαίνεται σαν ξεραμένο αίμα- και για την ουλή και τα ράμματα μαύρο eyeliner. Αυτό που πρέπει να προσέξεις για να φαίνεται και αληθινό και προσεγμένο το αποτέλεσμα είναι να παίξεις με τα χρώματα που σου ανέφερα και να προσέξεις να βάλεις όλες τις απαιτούμενες λεπτομέρειες. Για παράδειγμα, αν έχεις φάει μπουνιά στην μύτη και αρχίζει να τρέχει αίμα, θα έχεις αίματα και στο κάτω μέρος του ρουθουνιού όπου θα τρέχει αλλά και στο πάνω μέρος. Επίσης, δεν γίνεται να έχεις φάει μπουνιά, να τρέχουν αίματα και να μην έχει μελανιάσει και η μύτη σου. Το ίδιο ισχύει και στα χείλη, αν έχεις φάει μπουνιά που σου έσκισε το χείλος λογικό είναι να μελανιάσει και αυτό το σημείο. Το μάτι πρέπει να έχει μαυρίσει αρκετά από κάτω, από πάνω αλλά και προς την μύτη. Γύρω από τα ράμματα πρέπει και εκεί να έχει λίγο χρώμα για να δείχνει ότι έχει πρηστεί και ότι πονάει.

Φαντασία θέλει, και να την αφήσεις ελεύθερη, να αφιερώσεις χρόνο και να το απολαύσεις από την στιγμή που κάνεις την έρευνα μέχρι την στιγμή που θα γυρίσεις σπίτι, θα βγάλεις τα ρούχα και θα ξεβαφτείς (το καλό που σου θέλω :P). Εγώ αυτό κάνω πάντως!









Ελπίζω να περάσατε, να περνάτε και να περάσετε τέλεια! Λατρεύω τις Απόκριες, λατρεύω τις μεταμφιέσεις και ανυπομονώ για την επόμενη! 



Φιλί,
Αναστασία 


ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου