Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

JANUARY & FEBRUARY FAVOURITES 2017


Καλωσόρισες στα αγαπημένα του μήνα! Έβαλα μαζί αυτούς τους μήνες γιατί λόγω εξεταστικής φεύγει ο μισός Ιανουάριος και ο μισός Φεβρουάριος και κάπως έβγαζε νόημα να τους κάνω μαζί, μιας και αρκετά αγαπημένα έχουν να κάνουν με την εξεταστική. Πέρα από προϊόντα ομορφιάς, υπάρχει το βιβλίο του μήνα, η εμπειρία του μήνα,
το σνακ του μήνα και άλλα. Επειδή όμως δεν θέλω να χαθεί το βιβλίο ανάμεσα σε όλα τα υπόλοιπα, αν μπορείς κάνε μου την χάρη και δώσ' του ιδιαίτερη προσοχή... Enjoy!



SEPHORA SUPER NOURISHING LIP BALM

Δεν ξέρω για σένα αλλά εγώ δεν έχω καθόλου καλή σχέση με το άγχος. Για την ακρίβεια έχω την χειρότερη δυνατή σχέση μαζί του οπότε έχω διάφορες συνήθειες με τις οποίες το εκφράζω. Μία από αυτές (τις πολλές) είναι να δαγκώνω τα χείλη μου δίχως αύριο και με τέτοια ταχύτητα που καταλήγουν να φαίνονται λες και πέρασαν πολικό ψύχος και έσκασαν. Τι χρειάζομαι λοιπόν; Ένα προϊόν για τα χείλη το οποίο θα τα επαναφέρει στην κανονική τους μορφή. Το συγκεκριμένο προϊόν λοιπόν δεν ενυδατώνει μόνο αλλά και αναπλάθει την περιοχή.



ALLERGAN REFRESH ΛΙΠΑΝΤΙΚΕΣ ΟΦΘΑΛΜΙΚΕΣ ΣΤΑΓΟΝΕΣ

Στην περίοδο της εξεταστικής. αν είσαι καλό παιδί όπως εγώ και διαβάζεις, τότε τα μάτια σου θα αφυδατώνονται από το διάβασμα είτε σε βιβλίο είτε σε υπολογιστή. Η συγκεκριμένες σταγόνες δεν είναι φυσιολογικός ορός, ενυδατώνουν τα μάτια και ανακουφίζουν από το τσούξιμο και την ξηρότητα.



LAYS ΟΛΙΚΗΣ ΜΕ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΑΛΑΤΙ

OH MY GOD. Πεντανόστιμα! Τραγανά, χωρίς την συνηθισμένη λαδίλα των πατατακίων, από δημητριακά ολικής άλεσης και με μια ιδιαίτερη αλλά ταυτόχρονα απλή γεύση. Είτε σκέτα είτε με λίγο προσούτο (τρέχουν σάλια), είναι υπέροχα.



THE BODY SHOP HEMP HAND CREAM

Αυτή η αγορά ήταν χαρακτηριστικό παράδειγμα impulse buy γιατί βρισκόταν στο ταμείο σε υπερτέλεια έκπτωση και αφού την δοκίμασα την αγόρασα αμέσως. Είναι μια παχύρρευστη κρέμα με μια περίεργη και όχι του γούστου μου μυρωδιά αλλά φεύγει αφού την απλώσεις. Αρκεί να βάλεις ελάχιστη ποσότητα και να την απλώσεις σε όλη την παλάμη, μέσα και έξω και απορροφάται αμέσως. Αν βάλεις πολύ θα πάρει περισσότερη ώρα να απορροφηθεί το προϊόν.



PULL AND BEAR SUNGLASSES

Είναι το πρώτο μοντέρνο ζευγάρι γυαλιών που παίρνω γιατί συνήθως ερωτεύομαι τα vintage και όσο πιο παλιατζούρα γίνεται. Στην προκειμένη περίπτωση όμως έτρεξα στα μαγαζιά να βρω ένα φθηνό ζευγάρι γυαλιών που να μην το κλαίω αν μου πάθει τίποτα γιατί ήθελα να πάω για σκι. Έτσι, όχι μόνο φορούσα όμορφα γυαλιά αλλά τα έβαζα και στην τσέπη μου χωρίς να τρέμει το φυλλοκάρδι.



ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΕ ΤΗ ΡΙΓΕ ΠΙΤΖΑΜΑ ΤΖΟΝ ΜΠΟΪΝ

Συγκλονιστικό. Ένα βιβλίο που απευθύνεται σε παιδιά από 13 ετών και σε ενήλικες. Προσωπικά πιστεύω ότι θα μπορούσε να λειτουργήσει σαν αντίδοτο σε αυτό το δηλητήριο που ονομάζεται ρατσισμός. Τα βλέπουμε όλα μέσα από τα μάτια ενός μικρού παιδιού... όπως θα έπρεπε να βλέπουμε τα πράγματα. 
Στην περιγραφή του γράφει "Είναι πολύ δύσκολο να περιγράψεις την ιστορία αυτού του βιβλίου. Συνήθως στο οπισθόφυλλο δίνουμε κάποια στοιχεία για την πλοκή, στην περίπτωσή μας όμως πιστεύουμε πως αυτό θα χαλάσει τις εκπλήξεις που κρύβονται στο κείμενο - και είναι πολλές. Πιστεύουμε πως είναι σημαντικό να αρχίσεις να το διαβάζεις χωρίς να ξέρεις ποιο είναι το θέμα του. Αν πάντως αρχίσεις να το διαβάζεις, θα πας μια μεγάλη βόλτα μ' ένα αγόρι που λέγεται Μπρούνο, μπροστά σ' ένα συρματόπλεγμα και θα γνωρίσεις ένα αγόρι που ζει από την άλλη πλευρά του συρματοπλέγματος. Συρματοπλέγματα σαν αυτό υπάρχουν σε όλα σχεδόν τα μέρη του κόσμου. Ευχόμαστε όμως ποτέ στη ζωή σου να μη βρεθείς μπροστά σε κάποιο από αυτά."



PUBLIC FUJIFILM INSTAX MINI 8 INSTANT CAMERA

Από τις πιο σωστές αγορές ever. Ξέρεις τι ωραίο είναι να μπορείς να αποτυπώσεις μια στιγμή και να την τυπώσεις κατευθείαν και να την βλέπεις ξανά και ξανά; Ή ακόμη καλύτερα, να κολλήσεις στον τοίχο σου στιγμές ή να τις κολλήσεις σε ένα τετράδιο, σαν scrapbook. Εμένα μου φαίνεται μαγικό!



Και για το τέλος άφησα την εμπειρία. Πήγα για πρώτη φορά για σκι το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας! Εδώ είναι η απόδειξη. Θα ακολουθήσει όμως άρθρο για αυτή την εμπειρία, τα συν τα πλην, τα να και τα μην!


Εσύ τι αγάπησες αυτούς τους δύο μήνες; Άφησε μου το σχόλιό σου!

Κάνε like στην σελίδα του The howse project στο facebook και follow στο instagram @thehowseproject για να μεγαλώσουμε την παρέα μας!

φιλί, 
Αναστασία 



ΥΓ: Τα προϊόντα που αναφέρονται τα έχω αγοράσει μόνη μου και οι εντυπώσεις και οι απόψεις είναι απόλυτα ειλικρινείς και ολόδικές μου. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν έχει σταλεί από κάποια εταιρεία, θα αναφέρεται. :)

ΥΓ2: Όλο το φωτογραφικό υλικό είναι δικό μου καθώς και η επεξεργασία του. :)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου